Thursday, December 24, 2009

Christmas Tree [Kerstboom] (Arvore de Natal)

Old South, Amsterdam.
Christmas trees in all sizes and prices.

Follow me home...

This way...




That's my Christmas tree.

I'd like to have posted it before but I've had some problems with my computer. Tomorrow I'll be celebrating Christmas at my sister-in-law in Purmerend. Today I have been pretty busy in the kitchen (preparing tiramisu and creme brullee) and calling some people in Brazil. I wish you all readers top celebrations !!
Gente, eu to meio lenta com o blog porque o computador ja deu o que tinha que dar. Mas "vamo que vamo". Amanha passo o Natal com minha cunhada e hoje estou o tempo todo na cozinha, preparando as sobremesas para amanha e outros detalhes. Desejo a todos voces otimos festejos !!

7 comments:

Aledys Ver said...

Hi Anita! A very Merry Christmas to you!
You'll be seeing me here again, I'm back in NL!
Have a very nice holiday!!
Cheers!

Lu_Russa said...

olá querida !

quero te desejar um Feliz Natal cheio de alegrias e um Ano Novo repleto de grandes surpresas e realizações !!

bjos

LuRussa

Cucchiaio pieno said...

Cara Anita, espero que tenha passado um excelente Natal.
Nao tenho vindo por aqui, ha' algum tempo, pois nao entendo nadinha de ingles - embora deparei-me com belas imagens que disseram tudo!
Um ano novo cheio de realizaçoes pra voce e tua familia.
Um abraço
Léia

Anita said...

Lindonas:
obrigada pelos votos !
Lu, se precisar de algo, QUALQUER coisa: anita.fmkb@gmail.com (Se nao precisar de nada tambem, hehehe!)

Droomvla said...

HAPPY HOLIDAYS! I love your blogs and you have made my life here more colorful. Thank you so much. :D

Lu_Russa said...

Oi querida !!!

Meu blog mudou de endereço,

atualiza aqui por favor :

http://garotinharuiva.wordpress.com

bjos e um lindo ANo NOVO pra vc !!

LuRussa ( Garotinha Ruiva )
( super obrigada,já peguei seu email !! )

angela said...

merry Christmas! beautiful pictures!